Tuesday, August 23, 2011

Blog ni

Salam.. hai.. sebenarnya pemilik blog dah delete blog ni pada 22/6.. pastu available plak utk daftar..sebab pagerank die tinggi ..aku grab lah alamat adifstory.blogspot.com.. ingt nak guna utk .... tapi pastu aku tgk pr die jatuh 0..lepas google update pr.. sekarang ni naik balik pr 3..maybe Big G ada update lagi kot..

emmm aku dah baca pasal fida kat tubelawak.. x tau lak sampai camtu.. lagi pun aku bukan blogger.. jarang ambik pusing sgt pasal hal2 camni..

than..sekarang aku serba salah lak..hahaha..nak buat pe ekk..ingtkan aku nak manipulasikan je blog ni utk .... tapi sekarang ni..maybe aku delete balik lah.. tapi xkan available alamat tu lg..atau aku biar je camni.. atau..... pulangkan balik kat tuan asal die... atau..atau.. tah lah.. hahaha

21 comments:

  1. weyh..bagi aku lah..haha..nak gak..aku beli naknak?hehe

    ReplyDelete
  2. patutlahhh..

    igtkan fida dh blog kembali..huhu

    ReplyDelete
  3. terus terang aku ckap..aku xpercaya apa y tubelawak tue post

    ReplyDelete
  4. biarkan je la nama blog ni menjadi sejarah..

    ReplyDelete
  5. Alamak ribut plak kat luar tu..haha..

    -peh ade nak beli..ni terbaik ni..hahaha..nanti aku fikirkan
    - ni bukan blog lagi dah..tmpat nak flip kot..haha
    - fida..fida..fida.. balik kg..haha
    - Guna utk SEO heh.. storm is coming..takut x sihat lak utk web2 aku nanti..
    - haha..aku blur dah
    - hahaha...tak taulah..selalu aku layan lawak je kat tubelawak..
    - Jadi sejarah.. ok gak tu..huhu..

    ReplyDelete
  6. guna je bhai... ko post entry gambar2 si faker tu selalu guna dulu pun ok gak. tak pun petikan guitar dia yang bersepah kat you tube. LOL!

    ReplyDelete
  7. deqli avem : add facebook aku.. aku buktikan kat hang..

    ReplyDelete
  8. sampai sini tubelawak...deqli avem...
    hahahks kelakar lah kowang nih....
    aperpun nice entry...blog nih jumpe sbb google heheh;)

    ReplyDelete
  9. uuiii nakal lah you ni..

    cubitt kang..

    mesti fidah aisah jelesss nihh

    ReplyDelete
  10. weyh izuari..meh FB kau..aku nak proof gak weyh!

    ReplyDelete
  11. bukan fida lg ke?so boleh la unfollow kan..ok bai

    ReplyDelete
  12. Boleh je.. ni bukan blog lagi dah...

    ReplyDelete
  13. hahaha...sumpah lawak.....hhhahhaaaa....

    ReplyDelete
  14. fida dah jadi sejarah..klw rasa syg dgn blog ni silakan stay..tapi adifstory ni dah terlalu bnyk controversy..

    ReplyDelete
  15. buka balik je lah,,,jgn delete,,, MIss coretan hati kamu

    ReplyDelete
  16. adoyai!ini mmg pengakuan jujur tp kelakar

    ReplyDelete
  17. jangan cepat judge org.i know her

    ReplyDelete
  18. 1 jam aku google fida aisyah ni, kes makin blur...argghhhh

    ReplyDelete